Idag har jag och Jesper haft en riktig städdag. Hela bokhyllan har plockats ur och rengjorts samt det har dammtorkats överallt och dammsugits. Tog några timmar att göra detta. Men nu är det rent och fint, så slipper städa det på ett tag. 
 
Är inplanerad för att jobba lördag och söndag, tillsammans med Jesper. Ska bli trevligt. Och tjäna lite pengar till, för känner att ekonomin inte är den stabilaste efter bokköp och busskort osv. Jag kanske inte ska klaga för mycket, för jag har ju så att jag klarar mig ett bra tag till, men vill alltid ha lite extra pengar på kontot. Ifall något oväntat skulle dyka upp. 
 
I förrgår fick jag i alla fall min första kursbok. Fastighetsförmedling. Så har bläddrat igenom denna lite och det är faktiskt väldigt intressant. Och sms idag om att två andra böcker väntar på mig. Så det är bara en bok kvar att beställa, kanske ska vänta lite och se om den finns billigare annars beställer jag den lagom till skolan börjar. På måndag. Jag kan säga detta att jag är inte lite nervös inför detta, utan jag är så sjukt nervös. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Någon som kan förklara för mig vad jag har att vänta mig? 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej