En om dagen - från 1 januari. 

 

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 - Vad som gör mig glad respektive förbannad. 

Dag 3 - En bild från ett barndomsminne.

Dag 4 - Mina mål och drömmar i livet.

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Dag 6 - Om jag fick fem miljoner skulle jag...

Dag 7 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 8 - Vad som ger mig dåligt samvete och hur jag stillar det.

Dag 9 - Jag hade velat uppfinna... 

Dag 10 - De uttryck jag använder mig av mest. 

Dag 11 - Det jag oroar mig för. 

Dag 12 - En bild från senaste utlandssemester jag var på.

Dag 13 - Mitt drömbröllop

Dag 14 - Bilder på mig själv från de senaste fem åren. 

Dag 15 - Någonting jag ångrar.

Dag 16 - Innehållet i min väska.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag.

Dag 18 - En bild på min familj 

Dag 19 - Så här ser mitt liv ut om 10 år.

Dag 20 - Bästa film jag sett.

Dag 21 - Min favoritsport och spelare. 

Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 23 - En låt och en film som får mig att gråta.

Dag 24 - Pinsammaste minnet. 

Dag 25 - Hur en vanlig dag ser ut. 

Dag 26 - Mitt favoritprogram.

Dag 27 - Hur jag och min kille träffades.

Dag 28 - En bild på mig och min äldsta kompis.

Dag 29 - Saker jag samlar på. 

Dag 30 - Jag skulle vilja vara bäst i världen på... 

Dag 31 - En person jag vill träffa just nu.

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej