Var på Backaplan med Sofia idag och fick köpt mig 2 par jeans och 2 par tröjar, varav ett par av jeansen har jag på mig nu och de är så otroligt sköna. Cubus - det är mitt nya ställe att handla jeans på! Tack Sofia för tipset, då vet jag verkligen vart jag ska vända mig. För jag har ofta problem med jeans, speciellt på Lindex att de spricker i låren just för att de slits med där, men nu när jag känner på dessa så känns de mer slitstarka.
 
Just nu sitter jag hemma hos Jesper, men ska väl strax åka hemåt igen för såklart glömmer jag något hemma (suck - dubbelsuck). Sedan vet jag inte vad som väntar ikväll, ta det lugnt framför film kanske. Beta av den listan av filmer som jag la upp tidigare idag, har sett 126 av de 239 filmerna, så har sisådär 113 filmer kvar att se. Får se hur lång tid det tar att se dem bara. Ska uppdatera hur det går och hur lång tid det tar innan jag sett dem!
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej