Ja, då sitter jag på mitt rum i Sverige, medan Jesper sitter i sitt i Gdansk. Vi skypar lite nu, ett sätt för oss att både kunna se och höra varanda. Jag börjar bli otroligt hungrig, så hoppas det blir mat snart, har knappt ätit på hela dagen. Idag har också varit en dag med blandade humör. Ena stunden lite lagom ledsen, för att sedan brista ut i gråtattacker, men nu när jag sitter och har Jesper här på andra sidan datorskärmen, så känner jag mig lycklig! 
 
På färjan igår så unnade jag mig faktiskt massage. Det var helt underbart! Och fick mycket stress och press att försvinna, men hade så otroligt svårt att somna. Men försöker planera in så jag kan komma och hälsa på honom igen i november någon gång <3
 
Imorgon är det skola igen, sen synundersökning och så får vi se vad som händer resten av dagen! Hoppas tiden går fort! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej