Jag sitter på Jespers rum nu och vi har precis ätit tacos och kollat på The Dictator (som för övrigt var en sjukt rolig film). Det är sådan otrolig känsla att vara härnere igen - det är ändå 5 månader sedan jag var här sist. Inte så mycket som ändras här sedan dess, förutom att det är fint väder och ingen snö. 
 
Flygresan gick väldigt bra och otroligt fort, tog knappt 50 minuter hit. Dock var det en hel del turbulens och tjejer i flygplanet började prata om vilket som är värst: att landa eller att lyfta och jag vettefan vad dem pratade om mer. Jag kan säga en sak i alla fall, det är tur att jag inte är flygrädd, för hade jag varit det och hört dem prata så, så hade jag blivit väldigt mycket mer flygrädd. 
 
Väl på flygplatsen så kom Jesper och hämtade mig. MED SIN MOTORCYKEL!! Han hade dock sagt att jag kunde få ta en taxi om jag kände mig för osäker och inte vågade åka med, med tanke på hur dem kör härnere och vilka erfarenheter jag härifrån när jag körde bil. Men jag tänkte åka med och det gick bra, kommer dock ha en otrolig träningsvärk imorgon eftersom jag knep åt mina lår så dem nästan blev blå haha. Det var liiite kallt att åka, men väldigt härligt, så kommer nog våga åka med honom fler gånger den här veckan. 
 
Nu ska jag och Jesper gå ut en stund och kolla på Valborgselden som dem tänt härutanför. 
Kram på er från Polen! 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej