God dag! 
 
Idag har jag varit mer effektiv än vad jag var igår och klockan är bara 14.30. Först var det ett besök hos läkaren för att få ett nytt recept och när jag ändå var i Kungälv, så passade jag på att gå in och kolla om dem hade några par snygga byxor och det hade dem - ett par jeggings. Varför har jag inte köpt sådana tidigare, det var ju något av dem skönaste byxorna någonsin! 
 
Så gick jag till gymmet vid 11 och tog en timmes träning där. Blev 10 minuter cykel, 8 minuter jogging, 600 meter rodd (sen var mina armar helt slut) och lite olika maskiner för både ben, armar, rygg och mage. Det var inte jättehårt och orken var väl sådär, men bättre det än att inte gjort något alls. Ikväll hoppas jag vara piggare på Zumbapasset. Även om jag inte är det så tänker jag ändå gå dit och göra så gott jag kan, och hoppas jag kan träna ur förkylningen som börjar komma. 
 
Nu ska jag försöka vara duktig i en timme och plugga Makroekonomi innan jag måste jobba! 
 
En nyfiken Zorro i min bil - det tog en stund innan jag fick ut honom därifrån. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej