Jag samlar på det mesta - mest skräp tyvärr. Jag har en tendens att inte vilja slänga saker, utan jag har hellre kvar sakerna och inser att det inte är något att spara på. 
 
Men samlarobjekten som jag verkligen kommer spara till framtiden är: 
*Böcker: Jag har över 350 böcker i min bokhylla och i framtiden vill ha ännu fler. Som ett biblioteksrum med böcker från golv till tak. 
 
*Frimärken: Pappa samlade på frimärken och jag har dem på mitt rum nu. Ibland brukar jag sortera dem, när jag inte har så mycket annat att göra. 
 
*Brev/vykort: Jag har haft en hel del brevkompisar när jag var liten och har väldigt mycket brev och vykort från massa fina människor hemma. Dem kommer jag ju absolut att spara på. 
 
Hmm jag tror det var allt! Förutom skräpet då :) 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej