Jag hade faktiskt planerat för att åka och jobba i Älvängen idag, men så ringde mamman till hon som jag är studiepedagog hos och berättade att hennes dotter hade fått magsjuka. Så det är väl lika bra att inte göra det, utan istället försöka få pluggat lite mer. Jag börjar faktiskt att förstå en hel del saker - andra saker är däremot helt puckade och då känner jag bara för att krypa ner i soffan, med filten över huvudet och bara ligga där tills dem uppgifterna har sprungit långt, långt bort! 
 
Dock ska jag kämpa mig igenom detta, jag ska inte ge upp för att jag känner det för konstigt, för jobbigt och bara helt oförståeligt. Utan jag ska verkligen klara det här. Och jag vill verkligen, verkligen veta hur det gick på förra tentan. Tycker inte det är okej alls att låta oss vänta i 3 hela veckor innan vi får veta resultatet. 
 
Nej, nu måste jag försöka fortsätta studera lite elasticities annat sånt där gott och mumsigt! Jag vet att ni alla måste vara otroligt avundsjuka på att jag får göra detta och inte ni! ;) 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej