Har haft lite födelsedagsfirande för Jesper och Lasse idag med Jespers faster och hennes man samt farbror. Åt god mat och hade det trevligt. 
 
Just nu sitter jag och Jesper och kollar på The A-team och myser i soffan. Det har varit en helt otroligt skön dag, där vi inte gjort så mycket, utan mest bara slappat och njutit av varandras sällskap. Har man inte träffats på typ 54 dagar, så vill man gärna umgås så mycket som möjligt. Även igår, efter jag jobbat, gjorde vi inte så mycket. 
 
Imorgon är det dock skillnad, för då ska jag först till gymmet på morgonen och sedan jobba 8 timmar, så vi kommer inte träffas förrän på kvällen, om inte Jesper kommer ut till jobbet en stund. Men det kommer nog bra! Kan hoppas att dagen går fort och kvällen kommer snabbt. 
 
Nu är reklamen snart slut och det är dags att fortsätta kolla på filmen. 
Min fina älskling gav mig en fantastiskt skön massage idag också, välbehövligt! 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej