Godmorgon, hade jag tänkt att börja det här inlägget, men kollar på klockan och inser att klockan faktiskt är 14:00 och att det då inte är så lämpligt att säga det - så jag säger istället Hej på er! 
 
Jag hoppas ni hade ett roligt påskfirande igår, det hade i alla fall jag. Det var tyvärr inget påskbord, med sill, men middagen var god för det - det bjöds både på lamm och lax. Och påskbord åt jag både i fredags och rester av det kommer ätas till middag idag, så antar det bara var bra att det blev lite variation. Till efterrätt sen bjöds det på äggost, *mums*. 
 
Tanken var att vi inte skulle stanna så länge där, eftersom både Lena och Lasse skulle jobba idag, men jag tror vi lämnade Älvängen vid halv 1-tiden. När vi kom tillbaka hem till Kode började min fot värka ordentligt och har haft väldiga problem att sova inatt, vaknade första gången vid 5-tiden och bara kände att allt var skit och jag kunde inte sova. Lyckades få i mig en värktablett och sen gå tillbaka till sängen och då kunde jag somna igen - och vaknade först klockan 11. Min första tanke var då "Är klockan 10 eller 12?". För jag hade inget minne av att jag hade varken dragit tillbaka klockan eller framåt klockan, dock gör ju faktiskt min telefon det själv - teknik..
 
Men tyvärr känns min fot nästan värre idag än den gjorde när jag var inne på sjukhuset för två veckor sedan, det känns nästan som jag måste spelat innebandy igår - dock har jag inget minne av att jag har gjort något jobbigt alls. Jag minns bara att jag satt på ungefär samma stol hela kvällen, gick och hämtade mat. Och jag tror inte jag drack så mycket igår att jag tappade minnet. Förhoppningsvis gjorde jag inte det! 

Jag ska alldeles strax försöka ta mig en liten promenad till växthusen för att ta lite bilder på växter och känns om det är så att jag bara är stel. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej