Idag är ingen bra dag för min fot. Det hela började redan igår efter jobbet, när vi höll på att packa upp och ställa iordning blommor. Det är liksom som om hjärtat har satt sig i foten och bara bultar och bankar och gör ont. Men jag tror och hoppas att det har släppt till morgondagen, så jag kan jobba på igen då. 
 
Det är ju bara 2 dagar kvar till en viss person (JAG) fyller år också. Det känns så jävla gött faktiskt - även om det finns några negativa sidor med att fylla 20 typ dyrare enkelbiljetter på buss/tåg, läkarbesök och sjukgymnastbesök börjar kosta pengar, hmm det var väl det kanske. Men det positiva är att jag inte är en liten tonåring längre och att jag kan handla på systemet och ta in sprit lagligt i Sverige. Perfekt! 
 
Nej, men nu ska jag mysa med min familj. Känns som jag typ aldrig ser dem längre eftersom vi allihop bara jobbar och jobbar och jobbar och jag jobbar så länge, är ju inte hemma oftast förrän vid 20-tiden typish. 
 
 
 
Verkar det här som ett väldigt flummigt inlägg så är det för att det är det. Jag är sjukt trött idag och det enda som går igenom mitt huvud just nu är priser på blommor, skötsel av blommor och olika jordar. Så jag har lite svårt att koncentrera mig på att skriva. Men jag hoppas ni ursäktar mig. Det blir nog lugnt och jag slutar vara så förvirrad i början av juli, tills dess får ni ha överseende att jag är allmänt förvirrad. Det gäller nog mest er som träffar mig IRL. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej