Oj, klockan är redan 21.12.. Det är helt otroligt vad dagarna går fort. Tänk att det redan är Halloween, och som Johanna sa förut: "Det är bara 2 månader kvar till nyår". Det är nästan lite läskigt att tiden bara försvinner iväg sådär. 
 
Idag har jag varit på föreläsning, den sista innan tentan och just nu känns det väl som om jag vill lägga mig i ett hörn och gråta, för det var så mycket nytt och konstigt idag så jag blev helt förvirrad. Det känns knappt som någon mening att plugga mer inför den här tentan och ännu mindre att åka upp och skriva tentan på måndag. Just nu har ångest och förtvivlan tagit över min hjärna.. Blää för det här! Varför ska jag alltid råka ut för sådanhär hemsk ångest dagarna innan tenta?? 
 
Min bil var inte klar idag heller, så får se när jag får tillbaka den, börjar bli riktigt orolig nu faktiskt att det är ännu allvarligare fel på den.. Stackars min lilla Hyundai! 
 
Idag kom Ronja hem från London också - så imorgon blir det födelsedagsfirande med sleepover hemma hos henne. Kommer bli supermysigt och så får jag träffa den nya valpen också. Åååh! Hon har varit saknad - det har varit väldigt tomt att inte ha någon att tjöta med i telefon eller kolla innebandy med eller så. Men nu är hon äntligen hemma, så nu har jag äntligen någon att gå på gymmet med igen också!! 
 
Jag ska nog krypa ner i sängen nu och kolla på någon bra film, hmm Halloween känns ju som ett bra val av film för kvällen. Och försöka sova i tid, så jag kan komma upp i tid imorgon för att utnyttja hela dagen till hopplöst, ångestframkallande plugg! 
 
Godnatt! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej