Vid 9 imorse åkte jag in till stan och pluggade med tjejerna. Vi satt på Le Pain Français fram tills ett typ. Det blev lite frukost, en väldig massa kaffe och genomgång av gamla tentor. Mot slutet så blev det mer tjöt om annat än pluggandet och jag kan säga att jag är så jäkla trött i huvudet nu av all information, så jag kryper ner i sängen nu och kollar på Grey's Anatomy fram tills typ 17.30, sen byter jag om och åker in till Kungälv för att gymma med Ronja. 
Efter gymmandet så blir det födelsedagsfirande för pappa, han fyller 47 år idag. Ett stort grattis till honom! Det firar vi med hamburgare från Oskar's, presenter till pappa och mumsig tårta! 
 
Jag fick även en kommentar förut med frågan om vad som egentligen hände igår och det är kanske fler som undrar, men det enda svaret jag kan ge är. Det är aldrig roligt att bråka med en person som står en nära! 
 
Nu blir det Grey's Anatomy! Säsong 5 tror jag att det är jag kollar på nu. 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej