Jag tror att min kropp är lite smått i chock; det var längesedan jag tränade så här mycket.
 
Måndag
Simning 750 m. (33min)
 
Tisdag
Simning 500m. (19min)
Innebandyträning (~45 min) 
 
Onsdag
MRL (1 timme) 
 
Torsdag
Roddmaskin 2,5 km (~28min) 
 
Fredag
Zumba (1 timme)
 
Och veckan är inte slut ännu, ett sista pass den här veckan har jag planerat för i alla fall och det är Bodypump på söndag. Tror inte det blir någon träning imorgon, utan då får kroppen vila. Men med tanke på hur pepp jag har varit att träna denna veckan, så vet man ju aldrig. Meeen... Jag har sådan träningsvärk i precis hela kroppen, så det kanske är bra att den får komma och ta över lite. Jag har alltid hört att man botar träningsvärk med att träna och det stämmer ganska bra, för träningsvärken försvinner då. Dock glömde denna person berätta för mig att träningsvärken blir värre och värre efter varje träning *suck*. Och jag HATAR att jag bor i ett hus med trappor - det gör ont. 
 
Nej, nu ska jag sluta gnälla, jag är otroligt glad att jag lyckades motivera mig själv tillräckligt mycket för att ta mig till gymmet idag. Jag tänkte mycket och länge på att skita i det, för efter tentan kände jag mig helt slut i både kropp och huvud. När jag väl kom hem så kröp jag ner i sängen och där låg jag säkert en timme och tänkte att jag går inte upp därifrån mer. Men så kom pappa hem och behövde hjälp med lite saker, och då var jag ju tvungen att ta mig upp ur sängen.. Och när jag väl kommit upp, så var det lika bra att bege sig iväg och träna också. Så en timmes Zumba blev det. Otroligt roligt. 
För er som inte testat Zumba - gör det! 
 
När jag kom hem sedan så började fredagsmyset, räkmiddag med god dricka med fina familjen! Och sedan krypa ner i soffan och kolla klart på filmen The Ringer som handlar om en man (Johnny Knoxville) som försöker blåsa Special Olympics. Helt okej film ändå.. Och nu ska jag äntligen lägga mig i min underbara säng och se om jag orkar titta på ännu en film - The Grand Budapest Hotel. 
 
Och så passar jag på att önska er alla en fortsatt trevlig fredagskväll och hoppas att ni har haft en underbar fredag! 
 
 Mums! 
 
 The Grand Budapest Hotel 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

30 Aug 2014 10:04

Du är så jääääääääääkla bra gumman ❤️

Kommentera

Publiceras ej