Hejsan hoppsan på er! 
Jag fick nog världens konstigaste craving förut. KAVIAR! Så tog mig en fralla med kaviar, och det var riktigt gott.. Hmm, ibland undrar jag vad det är för fel på min kropp. Jag fick i alla fall stillat mitt craving och sedan ta en härlig dusch. UTAN en plastpåse på vänsterfoten. Riktigt, fantastiskt skönt! Dock tog jag lite för lång dusch och känner mig jättestressad över att inte komma till ro med pluggande! 
 
Jag har också unnat mig en semla som pappa hade köpt till mig. När jag ändå inte kan träna ordentligt, så är det väl ingen idé att försöka vara duktig när det kommer till mat heller? Haha, skämtar! Men var gott att unna sig den. Gav mig lite mer energi till pluggandet. Och fantastiskt god var den också! 
 
Men jag längtar tills jag får börja träna ordentligt. Jag och Ronja hade ju kommit in i ett flow, där vi tränade och kände oss duktiga. Så kom operationen och jag har väl inte varit på sedan 21 januari?! Det är ju 5 veckor sedan. Och det dröjer nog ett tag till innan jag beger mig dit. Jag kan ju i och för sig träna armarna. Dock kommer jag väl inte orka gå på kryckor efter det. 
Jaja, vi får se hur det går med det. Efter 10 april så kommer jag börja med sjukgymnastik i alla fall, om ortopeden är nöjd med operationsresultatet.. Och då är det järnet som gäller med en gång. Inget mesande! För nu ska den här foten bli bra och jag ska kunna gå, springa och kanske till och med spela innebandy någon gång! (Tänkte först skriva ett datum som mål, men insåg att jag vet ju inte hur lång tid det här kan ta).. 
 
Nej, nu har jag lagt för mycket tid på bloggandet och alldeles för lite tid på pluggande. Så det ska det bli ändring på! 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej