Godkväll på er! 
Sitter just nu på soffan hemma hos Jesper och försöker plugga ekonomi, göra en inlämningsuppgift och är nästan färdig med den, vilket känns väldigt skönt. Har suttit och kämpat och kämpat och kämpat i flera timmar och äntligen har jag kommit fram till saker som har suttit väldigt långt in. 
 
Imorse var jag hos tandläkarn, förresten och då bestämdes det att jag - vid åldern 21 - ska dra ut två tänder och få tandställning. Antagligen både i över och under. Kul.. Synd att det inte har gjorts tidigare, men bättre sent än aldrig antar jag. 
 
Nu ska jag göra klart den sista uppgiften, sedan blir det inget mer pluggande idag. Utan det blir en riktig mystorsdag, med bubbelbadande och en bra film. Sedan inte allt för sen kväll eftersom det är skola som gäller imorgon och sedan en trevlig lunchdate med Jesper och Sofia. Och helg! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

S

31 Jan 2014 18:15

Hej! Ser att du studerar till mäklarekonom, skulle man kunna maila dig o fråga lite frågor angående utbildningen?
mvh

Svar: Hej S! Absolut får du det. Min mail är [email protected]
Med Vänliga Hälsningar
Angie
Angie

Kommentera

Publiceras ej