Haha, som min syster så fint påpekade i kommentar till förra inlägget om att jag skulle "köra till Aruba", så blev det lite fel. Jag menar så klart att jag körde dem till Landvetter och att de därifrån flyger till Aruba. Men jag hade inte haft något emot att åka dit. Hade nog tagit rätt lång tid dock! 

Förutom att köra dem så har jag jobbat. Ganska intensiv dag med rätt mycket folk, stötvis. Men det var ganska kul och fick dagen att gå rätt fort. 

Sommardahlia och bacopa 


Marguriter 

Rödbo plantor & växter 

Efter jobbet, när jag skulle åka därifrån, så kommer Ronja och möter mig och vi åker färja till mig (inte hela vägen, men över älven i alla fall). 

Sedan har vi födelsedagsfirande för mig med god mat, massa tjötade, njutande av det fina vädret och bara har det fantastiskt! 

Lycka är att ha en vän! 


Förrätt tillagas 


Middagen grillas 

Otroligt härligt väder! 

Coffee with reflection 

Så får säga att detta har varit en helt underbar dag idag! Och nu önskar jag er en riktigt god natt! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej