Insåg att jag hade bilder på min kamera, från Sofias möhippa, som jag tänkte lägga ut därefter. Men som jag nu - tre veckor senare - inser att jag har glömt. Men bättre sent än aldrig, såhär en vecka innan bröllopet. 
 
 
Den blivande bruden anledde i väldigt vacker utstyrsel. Tyvärr ser man inte de illrosa strumpebyxorna som matchar leopard-dressen. 
 
 
Frukosten, hos Johanna, som består av mousserande viner, champagne och lite frukt och bakelse. En riktigt bra start på dagen. 
 
 
Sedan spaar vi hela dagen, så den här bilden är tagen efter allt spaande (på Hagabadet). 
 
 
Middagen åt vi på Restaurang Mediterreano och det var otroligt gott. Här ovan är två fina bilder på Sofia, på restaurangen. 
 
Efter middagen gick vi till Dubliners och satte oss. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej