Efter att ha gått hela veckan med en bestämdhet att jag ska inte bli sjuk, så slog influensan (eller något liknande) till igår eftermiddag/kväll. Feberfrossa, snuva, hosta och ont i hela kroppen och idag är det ännu värre. 

Så inget jobb idag, utan istället ligger jag uppkrupen i fåtöljen och låna en bok av Jespers föräldrar. Dum som jag är så har jag ju ingen egen bok med mig. 

Känner mig lika grå som vädret. 


Testamentet av John Grisham 

Den här veckan har, fram tills jag blev sjuk, varit händelserik med kundbesök och annat trevligt. Så ser framemot en ny vecka, förhoppningsvis som frisk! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

29 Jan 2016 18:08

Tråkigt att du har blivit sjuk, men härligt att det har vart bra tidigare i veckan på olika sätt! Krya på dig och ha en så bra helg det går!

Svar: Tack så mycket! Du råkar inte ha några tips på hur man blir frisk snabbare?
Äsch, får väl låta det ta den tid det tar. Och njuta av att bli ompysslad :)

Tack så mycket och ha en fantastisk helg!
Angie

Kommentera

Publiceras ej