Halloj! 
Det är ett tag sen senast blogginlägget publicerades och jag får väl påstå att jag främst lägger upp saker på mina IG-konton @skandiamaklarna_angelica och @angiealmqvist om ni vill följa min vardag! 

Senast jag publicerade räknade jag ner till USA - vilket är lite drygt en månad sedan vi kom hem därifrån - vilken resa det var, vilka upplevelser. Jag vill väldigt gärna tillbaka dit, blev helt kär i Los Angeles! 

(null)

Och Las Vegas - vilken helt sjuk stad!  (null)

Bodde på ett otroligt hotell - Flamingo
(null)

Detta blev en liten kort uppdatering kring USA-resan, kan skriva betydligt mycket mer och utförligare vid ett annat tillfälle, om en dag, en vecka, en månad eller ett halvår. Man vet aldrig, 

Slutar detta inlägg med att visa min nya tatuering jag gjorde i LA, vad tycks? 
(null)
USA, resa, tatuering,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej