(null)

Ligger i sängen; borde kanske gå ut och lägga mig i den kvällssol som är kvar - men känner att jag är behov av lite vila. Sverige har precis förlorat mot England i en väldigt blek kvartsfinal. Men bra kämpat av Sverige; med ett lag som få trodde skulle komma så här långt. Jag trodde det inte! 
Hyfsat lång dag på jobbet igår, avslutade sista visningen vid 20-tiden (ja, folk vill gå på visning även på fredagskvällar). Men nu står mejlen på autosvar en vecka och jag har semester - det ska bli skönt! 
Börjar med spa, trerätters och bara-vara på Stenungsbaden imorgon med Jesper. Sedan ska jag mäta i lägenheten och provsitta soffor, det blir konsert (Ed Sheeran) och övernattning på Post Hotellet och avslutar sedan veckan med en helg i Falkenberg. Så blir en vecka av återhämtande. 
Kommer bli en väldigt bra vecka.
Nu ska jag återgå till min bok, kanske till och med slumrar till en stund innan maten. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej