Bara för att jag inte lagt upp något om böcker (eller ja, någonting alls överhuvudtaget) den senaste tiden, så innebär inte det att jag inte läser. Har slukat flertalet böcker den senaste tiden. 


Jag har också tänkt flertalet gånger att jag ska lägga upp något, speciellt då om de böcker jag läst sedan jag var i Egypten, om resan eller om vad som helst egentligen. Men mitt liv består just nu att jobba (I MÄNGDER, but I love it), köra bil till och från jobbet, träna, kolla på Prison Break, läsa böcker och sova (någonstans där emellan försöker jag hinna med någon matbit också). 

Så när ni nu går in och kollar min blogg, om det nu fortfarande är någon som gör det, så har jag uppdaterat med något nytt! Även om det inte är mycket, men blev mer än jag hade tänkt. Det jag hade tänkt var att skriva att jag ska påbörja en ny bok nu, som blivit rekommenderad av både Sandra och Sofia, så ska bli mycket spännande. 

Puss och kram och godnatt, så hörs vi nästa gång! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej