Mc-tur till Sverige? Och nu är det oktober - en hel sommar hann gå utan ett inlägg från mig. Jag som planerade att lägga ut massa bilder från bröllopet jag var på i somras, när Sabina gifte sig, från Rättvik när vi var där och hålla er uppdaterade. Men tydligen kom jag/andra saker emellan och jag glömde av att bloggen fanns - och kanske finns det inga läsare kvar heller.
 
Livet lunkar på i alla fall. Ska någon gång dra en bildserie med bilder från i somras, speciellt på den vackra bruden och fantastiska Skottland ❤️
 
Men nu är jag för slut för att orka ens tänka. Jag avslutade i alla fall dagen på ett mycket trevlig sätt; med kalas. Och inte vilket kalas som helst utan säljarens dotters 1-års kalas. Jag är först och främst otroligt tacksam att jag fick vara med och fira den här dagen; inte varje dag man bjuder hem sin mäklare så. Men det är också lite speciellt, för hon föddes typ mitt under förberedelsen av försäljningen, så den blev lite förskjuten.
 
Här är presenterna som barnen fick av mig! 
 
Godnatt! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej