Nyårsafton är nu över, och nyårsdagen är här. Jag ska strax gå och lägga mig, ska bara invänta att förlängningen på hockeyn är slut. 

Bra start ändå på 2018; en god Irish Coffee och Ryssland-Sverige. 
(null)

Nyårsafton var otroligt trevlig! Vi var hos Jesper, åt fantastisk mat med mycket trevligt sällskap. 

Jag roade mig med att fixa dukning och servettvikning - lite pill med är otroligt nöjd med resultatet. 
(null)
(null)

Så hoppas ni fick en fantastiskt avslut på nyårsafton och att 2018 blir ett bättre, mycket bättre år än 2017. 
(null)

Straffläggning på hockeyn.. Jag som hoppades att det skulle avgöras i förlängningen, så jag kan få sova. 04.37.. är för gammal för detta - tänk på att tant blir 25 i år!

Uppdatering 04.42 - Sverige vann på straffar! 
Godnatt! 🌟 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej