Jag gjorde som sagt var en tatuering i LA- tatuering nr 4 - på Hollywood Stars Tattoo och jag är supernöjd med den. Ville ha en liten gullig tatuering, och jag ville ha den gjord just i LA - som ett minne. Sagt och gjort, sista kvällen innan vi skulle åka hem kontaktade jag dem och de hade tid. 
3 timmar senare satt Deadpool på min arm. 

(null)

Rusty - tatueraren!

Inspirationskällan till min tatuering
Jag är supernöjd som sagt var och skulle kunna tänka mig att sätta en liten Jokern intill denna också - men vi får väl se. Har ett par idéer för kommande tatueringar, men det blir i framtiden i så fall! 

Här kan ni se tatueringar gjorda av Rusty (på hans Instagram) och här är tatueringsstudion som jag tatuerade mig på: Hollywood Stars Tattoo
#hollywoodstarstattoo, #losangeles, #tatuering,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej