... har inte tid att vara sjuk. Inte lust heller! Ungefär lika lite tid att vara sjuk som jag har haft tid att gå in och titta i denna bloggen, eller skriva i denna bloggen, eller öppna och läsa en bok... Just nu har det blivit väldigt lite tid till det. 

Min tid i dagsläget går till jobb, jobb, jobb (vilket jag i och för sig älskar, så ska inte klaga). Och när jag inte jobbar så är det innebandy eller titta på en serie hela nätterna (så jag inte får någon sömn heller). Jag är helt fast i Sons of Anarchy, varför har ingen berättat för mig om den tidigare? 
Så tiden räcker ju till till det man väljer att prioritera eller som man måste göra - så tiden har jag - gäller bara att välja vad jag lägger den på! Och inse att dygnet bara har 24 timmar och någon gång måste man sova, annars slutar det illa. 

Tyckte jag var rätt rolig här. Faktiskt.

Kanske blir uppdateringen bättre nu, kanske blir den sämre (tror inte det går dock), men vill inte bara skriva för skrivandets skull heller, utan känna att det finns någon mening med inlägget - som detta inte har alls till exempel. 
Så uppdateringen blir när den blir och kanske blir det meningsfullt, kanske blir det inte. I värsta fall kanske nästa inlägg blir en uppdatering om resan i USA i maj haha! 
Ha det grymt du tappra läsare som fortfarande kollar här någon gång ibland! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej