Alltså det finns många personer jag skulle vilja träffa - både fiction och non-fiction. Jag kan inte bara välja en person - det skulle aldrig gå, utan här kommer lite lagom många människor jag vill träffa:
 
Bland personer som jag vill träffa, så är det bland annat mina fina vänner - både dem jag träffade för inte så längesedan och dem som jag inte träffat på dagar, veckor, månader eller år. Dem som har sin plats i mitt hjärta och som jag längtar efter, men av olika anledningar inte träffat på länge. 
 
Sedan är det självklart att jag skulle vilja träffa min mormor och gammelmormor, som sitter däruppe på ett moln eller är av en annan form återfödd här på jorden. Var dem än må vara, så önskar jag att dem kunde komma förbi här och tala om för mig att allt kommer att bli bra, ge mig en styrkekram och bara finnas här en stund till. Dem lämnade alldeles för tidigt. 
 
Jane Austen hade varit en riktigt spännande person att träffa, tror jag. Speciellt eftersom jag har en väldig kärlek till hennes böcker. Eller kanske någon av hennes karaktärer såsom Ms Bennet eller Mr Darcy, eller varför inte dem båda tillsammans? 
 
Jag tror det här får räcka med personer, för att inte tråka ut er allt för mycket! Det finns så många personer jag skulle vilja träffa, av så olika anledningar! :) 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej