Oh my Gosh - jag överlevde Zumbapasset. Alltså ni skulle sett hur opeppad jag var till detta och hur min hjärna verkligen försökte säga till mig att åka hem och ta det lugnt, men icke sa Nicke. Så fort musiken satte igång och vi började dansa var all opeppighet borta och jag var taggad till tusen. Så man ska inte alltid lyssna på sin hjärna! 
 
Imorgon, ja. Då är det första utgången på en väldigt tid, och det ska bli riktigt roligt. Det blir jag, Sofia, Christian, Ida och sen får vi se vad det blir mer för folk. Innan dess ska jag till skolan i 45 minuter och försöka ta mig ett träningspass här hemma, antingen cykla någon mil eller om vårat nya löpband är färdigt, så ska jag nog springa på det. 
 
Jag känner mig lite dålig idag dock, för jag visste inte/hade glömt av att Zorro fyller år idag. 2 hela år fyller den busiga och fina krabaten. <3 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej