Idag har varit en helt fantastisk fredag. Dock var jag inte jättepeppad att gå upp i morse när klockan ringde och det var några snoozningar innan jag tillslut lyckades lämna den varma, sköna sängen och gå ut i kylan för att ta mig till dagens föreläsning. Det var en hyfsat förståelig föreläsning, även om det känns som att det kommer bli svårt att memorera hur vissa funktioner ska se ut och i vilka steg man ska räkna ut dem. 
 
Efter dagens föreläsning hade jag en lunchdejt med Jesper och Sofia på Thai Lee. Åh, vad fantastiskt gott det var. Men det blir alltid lite för mycket när man äter deras lunchbuffé, men var en perfekt brunch för min del, eftersom jag inte "hann" äta frukost innan jag åkte till föreläsningen. 
 
 
Efter den goda lunchen åkte jag hem till Ronja, för lite häng med min bästii och lite girltalk. Vi kollade även på filmen Frozen, som var fantastiskt rolig! Sedan blev det också mys med Meya, Loco och Sockan, och Ronja då såklart. Vi tog en liten, kort promenad med vovvarna på väg till min bil. 
 
Här är lite bilderna från kvällen: 
Sötaste Meya! 
Lite Frozen, en fantastiskt rolig Disney-film, med härliga skämt för både barn och vuxna! 
Sockan 
Jag och Meya kör samma sköna stil! 
 
Nu är det lite fredagsmys på soffan hemma hos Jesper. Har precis ätit middag, potatisgratäng och fläskfilé och nu blir det lite film. Imorgon är det en innebandylördag, där pojkarna först spelar mot Öckerö klockan 13 och sen har dem träning mellan 15.30-17. Så det är en heldag! 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej