Nu har det gått sådär lång tid igen, utan ett inlägg... Fast jag tänkt flera kvällar i rad att "nu ska jag skriva ett inlägg, jag ska bara..." och så har tiden försvunnit iväg. Men nu ligger jag här, lyssnar på Everyday People med Jeff Buckley och känner att nu har jag tid att skriva ett inlägg, till och med ganska långt inlägg (kanske). 

Fantastisk, lyssna in den! https://open.spotify.com/track/3e8EpRTC1dyi4iGdUhnXcz 

Sedan jag skrev sist, den 24e augusti tror jag det var, har det hänt lite grann:

* Jag har varit i Fredrikshamn på verksamhetskonferens med innebandyn, och kräftskiva på samma helg. Dock har jag inga bilder från något av dem tyvärr. 

* Jesper åkte tyvärr tillbaka till Polen i onsdags, vilket kändes otroligt tungt efter en hel sommar med honom hemma. Förhoppningsvis ses vi snart igen! 

* Jag la ut ett objekt till salu i fredags, en lägenhet, som jag fotograferat själv: 



Objektet hittar ni antingen på Hemnet: 
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-stavre-trollhattans-kommun-slattbergsvagen-5-9865215

Eller på vår hemsida: 
http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/bostadsratt/4I3RP6705VGBSIVF


Här var en liten uppdatering av vad som hänt det senaste. Sedan jobbar jag 8-10 timmar om dagen, springer på värderingar/intag/kundbesök, innebandyn har kommit igång så försöker så gott jag kan att vara med där och på styrelsemöten. 
Ibland önskade jag att jag kunde klona mig, för att hinna med allt. Och att dygnet hade fler timmar - fast tror ändå inte att det hade räckt till. 

Godnatt på er, så ska jag (som jag skrivit förut) försöka bli bättre på att lägga upp inlägg och försöka lägga upp de bilder och videor som jag sagt i evighet att jag ska göra. Be patient, en vacker dag händer det! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej