Tessa är en bra tjej med en snygg, pålitlig pojkvän hemma. Hon har mål och ambitioner samt en överbeskyddande mamma som är väldigt mån om hennes bästa.

Då möter hon Hardin. Han har rufsigt hår och tatueringar, är piercad och pratar med en kaxig brittisk dialekt. Hardin är väldigt annorlunda mot vad hon är van vid. Och han är otroligt snygg.

Första boken i Afterserien, som jag aldrig hade hört talas om förrän i fredags, när jag åt tacos med Sofia och Sandra. Då fick jag låna den och började läsa på kvällen när jag kom hem. Sen var jag fast. På lördag eftermiddag hade jag läst ut boken. 


Så bra bok! Alltså... Jag vet egentligen inte vad det är som gör boken så bra, mer än att man bara vill fortsätta, och fortsätta... och fortsätta läsa... Tills boken är slut. Och så klart slutar den så att man bara MÅSTE läsa fortsättningen. (Vilket jag ska börja med här när jag har skrivit klart den här). 

Det var längesedan jag fastnade såhär för en bok, så jag verkligen inte under några omständigheter kunde sluta läsa. Jag är helt såld i alla fall, och på grund av detta (och egentligen utan att kunna förklara varför, mer än att säga LÄS BOKEN) så får När vi möttes 5 av 5 stjärnor (lätt!)

Nu kör vi bok 2!  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej