Jag vaknade imorse av att jag kallsvettades så otroligt mycket och jag kunde knappt prata. Gick upp och tåg tempen, såg att jag hade nästan 39 graders feber. Så istället för att gå upp och göra mig iordning för skolan så kröp jag ner på soffan och sträckkollade på dem senaste Annika Bengtzon-filmerna som gått på tv. 


När jag sett färdigt alla, så såg jag att jag hade fått ett presentkort på Storytel av Ronja, så jag utnyttjade detta och har den senaste timmen lyssnat på Status 12 av Martin Melin, otroligt bra bok och härlig röst som berättar. Oftast gillar jag att läsa böckerna själv, men kan vara kul att testa det här med ljudböcker också. 

Så nu sitter jag här vi köksbordet och dricker smoothie och lyssnar på boken. Och känner mig inte lika febrig längre. 


Smoothien innehöll: turkisk yoghurt, frysta bär, en banan och ett rått ägg! Helt mumsigt!! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Ronjis

31 Mar 2014 17:37

Kul att presentkortet kom till användning!! Och vad skönt att du inte känner dig lika febrig längre! ❤️
Krya på dig älsk! (Och drick massa smoothie för mig)

Svar: Ja tack så mycket älsk! ❤️
Angie

Kommentera

Publiceras ej