Det var inte länge jag kunde hålla mig från att inte färga håret. Ett halvår tror jag det tog, sen klarade jag inte av utväxten längre. Så när vi var på Gekås i onsdags passade jag på att köpa hårfärg. Och vad passar bättre än ny färg i håret och lite uppfräschning innan en arbetsintervju. 

Japp, jag ska på arbetsintervju imorgon! Känner mig dels otroligt taggad, men så är jag också otroligt nervös och lite skeptisk. Vill inte gå i samma fälla igen, inte göra samma misstag, utan hoppas att jag lärt mig min läxa! 

Så kl: 14.00 imorgon får ni gärna hålla tummarna extra hårt för mig! 

Osminkad, trött tjej med snart ny hårfärg som är otroligt taggad! Resultatet kommer senare, man måste tydligen vänta 30-40 min! 

Idag kommer inte hända så mycket mer än färgningen; kolla Frölunda - Skellefteå senare, fixa naglar (de ser hemska ut nu efter att ha jobbat med jord och plantering, så de behöver lite kärlek), dricka mycket te, honung, citron och annat som i allafall kan dämpa förkylningen som jag åkte på nu i veckan. Och det var väl det! 

Hoppas ni får en fin söndag! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

17 Apr 2016 12:45

Krya på dig och lycka till i morgon på intervjun! Kram <

Kommentera

Publiceras ej