Ja, idag fick jag äntligen kommit iväg till gymmet igen och jag kan säga att det känns fantastiskt skönt. Efter en veckas slappande och ätande, så ska det bli skönt att försöka komma in i träningsrutiner istället. Det har faktiskt blivit lite promenerande under semestern i alla fall, men tyvärr inga joggingturer, som jag tänkte på förhand. 
 
Det blev ett ganska lagom tugnt pass ändå, bra start på det hela. 
 
Som ni kanske förstår då också så är vi hemma från Rättvik igen. Vi bestämde oss efter mycket om och men att åka hem redan i fredag, istället för att stanna över till lördagen och åka då. Vilket var otroligt skönt. Dock är det rätt segt att åka hem, man vill gärna vara hemma direkt, pang på liksom. Och att få krama på Zorro var obeskrivbart. Han försvann under tiden vi var i Falkenberg och så kom han tillbaka dagen innan vi åkte till Rättvik, med ett stort bitmärke i tassen. Så in med honom till veterinär på torsdagskvällen och så fick Jesper vara kattvakt under veckan vi var borta. 
 
Igår så hade jag och Jesper en rätt slapp dag. Först tog vi en riktigt lång sovmorgon och sedan åkte vi in till Göteborg för middag på Jensens och sedan Tarzan på bio, vilket var en mycket bra film som jag verkligen kan rekommendera. 
 
Kärlek <3 
 
Sedan har jag ju sagt fram och tillbaka att jag ska börja ladda upp bilder hejvilt från olika saker som har hänt under sommaren, och det kommer - vet bara inte när. För nästa vecka kommer bli en... Ja... Veckan efter semestervecka, där nästan varje vaken timme är upplanerad. Men det kommer när det kommer, förhoppningsvis under detta året, haha. 
 
Nu ska jag iväg till Jesper, som precis har slutat jobbet i alla fall. 
Kram och hejdå! 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Lovisa

07 Aug 2016 15:33

Vad härligt med ett träningspass! :)

Kommentera

Publiceras ej