Ligger nu uppkrupen (eller nedkrupen kanske är bättre beskrivet) i sängen och hoppas på att vi kan få EN enda dag utan regn i alla fall... Men känns som det måste komma ett visst antal skurar varje dag. Inga varma kvällar är det heller... 

Så nu har jag fått beklaga mig lite om vädret, som alla andra. Nu känns det genast mycket bättre! 

Idag har väl inte hänt så mycket egentligen, inte heller de här dagarna vi har varit här. Känns mest som vi äter och äter, åker runt lite och kollar på bilar, äter lite mer, kanske dricker något och så lite mer mat. Speciellt idag när vi åt grillbuffé, där det blev lite mycket mat! 

Försök till selfie/groupie i bilen igår. Liiite mörkt bara. 

Det blir inte så många bilder tagna med mobilen, för jag har kameran med mig och när jag tittar i den så inser jag att jag glömt lägga upp otroligt mycket bilder; både från Bruce, Falkenberg och nu då Rättvik, vilket inte är så konstigt då det får bli när jag kommer hem. Men i alla fall, där fanns en väldig massa bilder. 

En bild på en Cadillac 1959 från rondellen vid stationen. 

Jag har shoppat idag också, en plånbok som är fantastiskt snygg, men eftersom jag ligger nerkrupen i sängen så orkar jag inte flytta på mig och knäppa en bild på den... Så det kommer också senare.

Nu är det i alla fall dags för mig att sova och ska se om jag kan bli lite bättre på att knäppa bilder.

Godnatt! 

CCW, Classic Car Week, Rättvik,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej