Gideon Cross. Att förälska mig i honom var det lättaste jag någonsin gjort. Det hände omedelbart. Fullkomligt och oåterkalleligt. När vi gifte oss gick alla mina drömmar i uppfyllelse. 

Men att vara gift med honom är mitt livs kamp. Vår kärlek är både ett skydd mot stormen och en storm i sig. Två trasiga själar sammanflätade till en. 
Alla hemligheter har kommit fram. Han har gett mig allt. Nu måste jag bevisa att jag kan vara hans klippa. Och att vi tillsammans kan stå emot dem som gör allt för att vi ska glida isär. 
Kampen för vår kärlek kommer antingen göra oss starkare än någonsin eller förstöra allt för evigt.
                                                          

Sista delen i Crossfire-serien, och som jag längtat efter den. Och efter att ha läst den kan jag säga att jag är inte ett dugg besviken. Eller jo, det är jag! För nu är den slut - på riktigt! Det känns lite trist faktiskt. 


Men vilken bok, Sylvia Day har verkligen lyckats. Ledsamheter,  förtvivlan och hemskheter blandad med hopp, lycka och kärlek. Detta var verkligen den bästa av alla fem! 

För dig den enda får av mig 5 av 5 stjärnor!   

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej