Åh, sitter hemma vid matbordet nu och väntar på att det ska bli mat. Jag är otroligt hungrig och seg, så det är fantastiskt att det är fredag. Inga planer för kvällen, utan ska bara vara hemma och njuta av att vara hemma och ta det lugnt. 
 
Sedan imorgon är desto mer upplanerad. Först en promenad i Fontin, sedan innebandymatch och avslutar med ett biobesök - jag, Sofia, Ida och Cissi. Vi ska se Deadpool vilket verkar vara precis min typ av film, haha. Så det ska bli en riktigt rolig lördag. Sedan på söndag är det visning, vår första visning ihop. Så det ska bli riktigt roligt och lärorikt. Så en spännande helg, där det vankas sovmorgon båda dagarna i alla fall. 
 
Jag måste berätta om vad jag gjorde imorse... Jag var riktigt trött igår. Så trött att jag somnade med telefonen i handen, UTAN att sätta larmet... Och det hade kunnat gå riktigt illa. Men klockan 07.50 typ flög jag upp ur sängen och tänkte att jag hade försovit mig, kollade på klockan och insåg att jag faktiskt vaknat hyfsat i tid. Brukar försöka gå upp någon gång vid 07.30 för att kunna slappa och äta ordentlig frukost. Fick bli lite snabbare frukost, men inte farligare än så. Så är ganska imponerad av mig själv! 
 
Ha nu en fantastisk fredagskväll, så ska jag jobba en liten stund till innan det äntligen blir mat! 
 
Älskar den här bilden - är min bakgrundsbild på jobbtelefonen! Hoppas den sätter ett leende på dina läppar! :)
 
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

fairyland surprises

26 Feb 2016 20:23

världens sötaste bild!! :D

Svar: Ja, verkligen! Peppande, motiverande och sätter ett leende på läpparna! :)
Angie

Veronica Wallgren

26 Feb 2016 20:41

Så himla söt bild :)

Svar: Det håller jag verkligen med dig om! :)
Angie

Sarah

26 Feb 2016 22:30

Cool smilie på drickan :)

Svar: Ja, jag tycker den verkligen är peppande och sätter ett leende på läpparna! :)
Angie

Kommentera

Publiceras ej