Har precis kollat klart på Melodifestivalen med Jesper och hans familj. Har väl inget speciellt att säga om låtarna, Wictoria var bra och synd att Christa inte gick vidare. 


Idag har varit en väldigt slapp lördag. Jag har legat uppkrupen på Jespers soffa och kollat på film (Stolthet och fördom samt RIPD) och läst Brobyggarna medan Jesper har pluggat.

Det kom snö under natten också, något som inte uppskattats av alla här. Men vi var i alla fall ute i snön ett tag för att få lite frisk luft, kasta lite snöboll och gå i växthusen. 

Solberga är rätt vackert! 

I växthusen träffade vi på katterna, som låg och njöt av värmen. 






Odlingen är i full gång. 

Snöbollskastning i solen! 


Riktigt vacker dag! 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Heléna

13 Feb 2016 22:00

Låter som en riktigt bra dag :) Jag har också sett på Mello och lyckades gissa rätt på samtliga fyra bidrag som gick vidare. Är trött nu så det får bli tidig kväll - är inte okej från influensan än riktigt :( Ha en fin fortsättning på kvällen! Kram :)

Svar: Åh vad kul att du gissade rätt! :) Det gjorde inte jag!

Fy vad tråkigt, hoppas du kryar på dig! Och får en fantastisk fortsättning på helgen. Kram!
Angie

MATILDA 🌱

13 Feb 2016 22:49

Va jag har fasen missat att det är mello helt och hållet!! Får ta igen det :) mysiga bilder och vilken söt katt! So fluffyy 😅 jag har själv två som är rätt speciella :)

Svar: Haha :) det är ganska duktigt att man kan undgå det ;) Åh, jag älskar kissekatter! :)
Angie

Kommentera

Publiceras ej