Idag känns som en riktigt bra dag - jag vet inte riktigt varför. Kanske för att dagen är fullproppad med saker som ska hända idag, eller så är det kanske bara för att solen skiner.
 
En sak vet jag med säkerhet i alla fall och det är att jag är otroligt nöjd med mitt jobb. Jag trivs otroligt bra, det är mycket att göra och det händer saker hela tiden. Så att pendla till Trollhättan dagligen - en sträcka på sisådär 12-15 mil t/r (beroende på vilken väg jag tar) - känns inte alls jobbigt, bara för att jag trivs med jobbet! Det är ju bara ett stenkast bort, haha! 
 
Ballonger och tulpaner på en tisdag! 
 
Sedan kan jag väl i och för sig inte förneka att det var skönt att ha fredagen ledigt och åka med ner till Falkenberg. Det var en otroligt trevlig tur, även om det regnade nästan hela lördagen - tur är väl att det inte är så långt till Ullared. Det var där vi tillbringade ett par timmar av lördagen, tills det började spricka upp och vi fick en fin kväll. 
 
Mer om Falkenberg och helgen får komma senare, för nu måste jag fortsätta jobba! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej