Då var första månaden på Skandiamäklarna avklarad. Och det känns fantastiskt bra. Har haft en väldigt bra introduktion, och en riktigt bra uppstart att få komma igång själv. Varit ute på ett 10-tal värderingar/intag, varav ett påskrivet förmedlingsuppdrag, ett som väntar på att bli påskrivet och idag... tyvärr... så förlorade jag mitt första intag till en konkurrent. Tråkigt när det händer, men någon blir det väl så också. Over all så är jag jättenöjd med mitt jobb i alla fall - det var det jag vill få ut av det här inlägget. 
 
Och också meddela att jag är jättetrött, så ska bli skönt att stänga ner datorn nu och lämna kontoret. Ikväll är det kalas som gäller för farmor och farfar. 
 
Visitkort, kanske är det någon som har planer på att flytta? Eller bara vill ha en fri värdering? Tveka inte att ringa, maila, smsa eller kom förbi! 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej