... bara timme/ar kvar tills jag går på en veckas semester. Jag kan säga att jag inte har någon riktig koll på när, för det beror lite på hur länge jag behöver jobba idag. Dock är det ganska lugnt, så förhoppningsvis blir det inte alls för sent. 
 
Det ska bli skönt att vila upp sig en vecka, och sedan börjar allvaret på riktigt - i mitt tycke. Egna försäljningsobjekt, det ser jag otroligt mycket framemot. Men den här veckan - puh - den kom verkligen i rättan tid. Vem visste att juli kunde vara en sådan fullspäckad månad? Jag trodde nästan alla var på semester! 
 
Men helt ledig kommer jag inte vara heller, eller ja det beror ju på. Jag kommer inte vara på plats på kontoret under veckan, eftersom jag är i Dalarna. Men jobbtelefonen kommer jag ha med mig och har sagt till de jag varit ute på besök hos att det är bara att ringa, och skulle jag inte svara just då så ringer jag tillbaka senare. Och jag kommer även hålla koll på mail och dylikt, för jag varken kan eller vill stänga av helt och hållet. 
 
Nej, men om jag ska återgå att jobba den stunden som är kvar innan jag får bege mig iväg på en 5-6 timmar lång bilresa (vilket i och för sig också beror på hur fort jag kör). 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej