Godmorgon på er! Hoppas att ni har haft en bra start på denna tisdag - det har i alla fall jag. För vad är bättre än med en ledig dag mitt i veckan och kunna njuta av en lång frukost? Fantastiskt! 
 
 
Det är precis det jag gör nu, äter omelett med sparris och tomat, dricker kaffe och bara känner att idag kommer bli en bra dag. Idag har jag också hållt på med min diet i 6 veckor, och kan stolt meddela att jag har tappat 7,1 kg. DET är ganska fantastiskt för att vara mig - för jag vet själv att jag brukar hålla på ett tag och sen tappa motivationen helt och hållet, och gå upp de få kg jag då gått ner. Det här känns dock jättebra; men jag har många kg kvar att tappa innan jag nått mitt mål, så det är bara att kämpa på. 
 
Planerna för dagen annars är inte många. Framförallt ska jag ombesiktiga min bil, så den går att köra ett år till. Sedan ska jag leta fram Singstar, testa skivorna till det för tydligen ska vi sjunga kareoke på midsommar. Och ikväll ska jag på bio med Sofia, och vi ska se Me before you (Livet efter dig). Det ser jag verkligen framemot! 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

21 Jun 2016 13:22

Lediga dagar och sovmorgon uppskattas alltid och härligt att kunna sitta länge och äta frukost. Så bra du har kämpat på med din diet - heja dig! Bra när man hittar en diet som passar en så man orkar hålla i :D Hoppas du får det trevligt på bion! Kram <3

Kommentera

Publiceras ej