Lyckan när man finner tid för sig själv och en bra bok! Sitter uppkrupen i en stol på altanen och lyssnar på susen i träden, njuter av eftermiddagssolen och känner att kroppen är helt mör... Men vad gör det? För jag har en bra bok att kunna fokusera på - Mellan rött och svart. Jag är äntligen tillbaka i Brobyggar/Det stora århundradet-böckerna igen, efter en liten avstickare och jag känner att jag har både tid, ork och lust till att läsa - framförallt tiden har det varit brist på. 


Sedan kommer det längre, mer innehållsrika inlägg längre fram - förhoppningsvis redan ikväll. För nu känner jag att jag har tid för annat än bara jobb (och Jesper, som var hemma ett par dagar nu i veckan). 


Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

07 Jun 2016 18:19

Härligt att du har kommit igång med läsandet igen! Kram <3

Svar: Ja, det känns riktigt bra! Äntligen kom recensionen dit också, har varit utan dator - så bloggandet har blivit lite lidande och bara från mobilen, men nu äntligen har jag en fungerande dator. Kram <3
Angie

Kommentera

Publiceras ej