Då har vi fått lite nya blommor hemma hos oss. Nejlikor, silvernjurvinda och heliotrop! 

Idag har jag varit ledig, vilket har varit otroligt skönt. Jag var på lunch med Sabina först, tjötade lite om allt möjligt - framförallt jobb. Var behövligt att prata av mig lite! Har varit en del intervjuer nu, som inte alls gått vägen. Men väntar en på torsdag, och så har jag sökt ett par jobb till under dagen idag. 

Förutom detta så har jag tränat lite hemma idag. Funderade på att åka till Fontin och gå/jogga/springa en runda, men insåg att jag inte hade kläder (eller skor) som passade för detta, så blev lite hemmaträning istället och så skjuter jag på Fontin till en annan dag. 


Sedan har kvällen endast ägnats åt fotboll, småkollade på Spanien-Tjeckien medan jag sökte jobb och sedan var det Irland-Sverige och Belgien-Italien! 

Imorgon är det jobb igen och på onsdag är det jobbintervju som gäller. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej