Hejsan hoppsan på er, det var verkligen inte igår! 
Det har gått en och en halv vecka sedan jag skrev något här och anledningen är ganska simpel egentligen. Det har inte hänt så mycket alls, och så glöms det bort lite grann. Just nu är jag inne i en period där jag jobbar väldigt mycket i Rödbo (vårsäsongen är i full gång) och när jag inte jobbar, så söker jag jobb som fastighetsmäklare och hoppas att det kommer något där. För det är typ en månad sedan jag sa upp mig, vilket är ganska sjukt faktiskt. 
 
Men ja, vad har hänt sen jag skrev sist? Sist jag skrev tog Frölunda SM-guld, just det! 
Jag har som sagt var hunnit jobba en del. Två pass på Gothia, sedan har det varit full fart i Rödbo. 
 
Vackra Rödbo nu under försommaren. 
 
Sedan har jag varit med i en tv-inspelning. Jag har varit med och tävlat i Vem vet mest, vilket var en fantastisk upplevelse. Så det rekommenderar jag er verkligen att göra! 
 
Sedan har jag varit ute och träffat mina älskade vänner från mäklarprogrammet, vi tog oss en AW på trädgår'n i fredags. 
 
 
Vi hade en fantastisk kväll. Och jag fick träffat (och kramat) Frölunda-spelare på Trädgår'n - den ni!! Sen vidare därifrån så tog vi oss ett snabbt stopp på BK och sen till takvåningen på Rubinen för ett glas och sedan var det hem till Sabina för övernattning där. Blev väckt på morgonen med en fantastisk frukost (så vet vart jag ska tillbringa mina nätter eller i alla fall morgnar)! 
 
Det är väl typ det som hänt sedan sist. Och att jag ska iväg på några anställningsintervjuer här framöver, så förhoppningsvis kommer jag snart igång som mäklare igen (håll tummar!). 
 
Igår var jag också iväg träffade andra vänner från mäklarprogrammet. Jag, Sabina och Emma begav oss till Borås för att träffa på två stycken som inte var med i fredags. Så blev bjuden på middag i Sandras nya lägenhet, som var helt fantastisk - nyrenoverad och allt! Så hade en otroligt trevlig kväll, som blev lite väl lång kanske. Vi hade nog inte räknat med att det skulle ta så lång tid hem, haha. Jag klev in genom dörren vid tjugo i 12 inatt. Så kan väl erkänna att jag är lite lätt seg idag. Men men, bara att bita ihop. 5 timmars jobb står på schemat för dagen, och ingenting annat. 
 
Ska försöka ta mig till gymmet efter jobbet, för var alldeles för längesedan jag besökte det. Har blivit ett par innebandyträningar, men måste komma igång och träna på riktigt. Få lite rutin i det hela. För kommer man väl igång med det, när man kämpat över den där tröskeln, så flyter det bara på sen. Men det är just i början, efter ett uppehåll, som man kommer med hur många sorters ursäkter som helst (i alla fall jag). Så det är en plan. 
 
Ha nu en fantastisk torsdag, och ni som är lediga - njut! 
 
 
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Heléna

05 May 2016 22:15

Låter ju riktigt trevligt! Håller tummar och tår för att det ska lösa sig för dig med ett nytt mäklarjobb snart! Kram <3

Johanna

13 May 2016 17:54

När kan man se dig i tv på vem vet mest?

Svar: Den 2 november är jag med :)
Angie

Kommentera

Publiceras ej