Äntligen kommit hem efter ett par hektiska timmar på jobbet. Känns dock skönt att veta att efter sju dagar i följd så har jag nu äntligen två lediga dagar att se framemot - där jag ska: söka jobb, gå på arbetsintervjuer, träffa kompisar och ta det lugnt. 

Sedan kommer nog maj bestå av otroligt mycket jobb, och inte mig emot! Jag gillar mitt jobb och pengar behövs alltid. 

Just nu sitter jag på altanen och ska nu fortsätta/påbörja igen med Det stora århundradet. Läste ut Arvet efter dig på två kvällar; för fastnade i den också. 


Hoppas ni alla har haft en trevlig helg, vare sig ni jobbet eller varit lediga! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

08 May 2016 18:07

Hoppas du får två sköna lediga dagar och att det går bra på intervjun! Kram <3

Svar: Tack så mycket! Var verkligen behövligt med ledighet, haha :) kram!
Angie

Kommentera

Publiceras ej