Jag är otroligt dålig på att blogga just nu och det kan nog hålla i sig ungefär en vecka till. För just nu är vi inne i vår högsäsong och även de dagar jag är ledig, behöver jag oftast hoppa in och jobba någon timme extra. Men som tur är så trivs jag och tycker det är roligt, annars hade jag aldrig orkat med. 

Annars har jag hållt på med dieten i 2 veckor idag och det känns otroligt bra! - 4,4 kg (-3.4 första veckan och -1.0kg andra veckan). Sedan har jag upptäckt att jag förlorar flest cm vid armhålorna/över bysten. Men jag är fantastisk nöjd med detta och det är bara att tuffa på för min del! 

Sedan fyllde Johanna 18 år i torsdags, vilket vi firade på Hard Rock Café med god middag. 

Liten... 

... har blivit stor




Sedan var det Kungälvs cruising i lördags. Och det är nog första gången (på väldigt länge i alla fall) som det regnade på cruisingen. Vilket var riktigt tråkigt! 


Jag har också hunnit läsa böcker på kvällarna, för att komma till ro, men inte hunnit skriva ihop något om dem. Så lite boktips/bokrecensioner och annat kommer senare. 

Nu har jag i alla fall uppdaterat er om det som har hänt och händer framöver. Och jag har inga nyheter gällande mäklarjobb ännu, utan det kommer när det finns klara besked därifrån. 

Ha det nu bäst, så ska jag jobba mig igenom Mors dag i alla fall - så kanske jag hinner med lite återhämtning efter det! 

Puss och kram och hej! 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Heléna

25 May 2016 08:34

Heja dig som har kämpat på så bra med din nya kost! Hoppas du mår bra av den :) Ser fram emot bokrecensionerna! Kram <3

Kommentera

Publiceras ej